środa, 17 września 2014

Przepraszam, zawieszam, nie daję rady.

12 komentarzy:

  1. To chyba jakiś żart (nie śmieszny!).

    OdpowiedzUsuń
  2. W porządku, Sabate. Rozumiem.
    Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Ci powodzenia.
    Mamy wielką nadzieję, że nie znikasz na długo i jak najszybciej do nas wrócisz. ♥
    Jeszcze raz - powodzenia!

    *Hopie*

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż smutno ;( Mam nadzieję, że nie na długo. Będziemy czekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozumiem Sabate, rozumiem.
    Spokojnie weź sobie oddech, ja z niecierpliwością dalej będę czekała na ciebie i twojego bloga <3
    Twoja wieczna fanka ^^
    PS: Weny i siły do tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutne to ale jak widać konieczne :(
    Będę czekać na Twój powrót, mam nadzieję że dość szybki :)
    Powodzenia słońce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, nie jest to szczęśliwa notka :(
    zycze powodzenia i przyszłej weny kochana :)
    Będziemy za tb bardzo tęsknić ^^
    Mamy nadzieję, że wrócisz niedługo :D
    pozdrawiam
    ~Mayumi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko rozumiem, naprawdę.
    Jednak to nie zmienia faktu, że się załamałam.
    Kocham twoją twórczość mimo, że nie komentuje za często, ponieważ czasu nie mam. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz :(
    Twoje opowiadanie jest świetne.
    Nie chciałabym o nim zapomnieć, a tak się zdarza niestety, z powodu braku nowych notek :c
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powrotu do formy.
    Wspieram, podziwiam i pozdrawiam :D
    ~Yu

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    aaa mam nadzieję, że niedługo powrócisz tutaj z nowymi rozdziałami...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam Twojego bloga! HA!
    Ale zmienił się wygląd! :O

    OdpowiedzUsuń