sobota, 3 stycznia 2015

Zaszczyt...



Nie chcąc Was oszukiwać, miałam nadzieję, że ten dzień nigdy nie nadejdzie ^^". Nie kręcą mnie takie zabawy ale moje zdanie jest moje, wy macie swoje.

Mimo to dziękuję Nanie chan za nominację i zapraszam na jej bloga. 


Zasady:
Nominacja Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana do blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje im możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty informujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Zatem, oto moje odpowiedz:
1. Byliście kiedyś na konwencie?
Sí, teogorczny Japanicon i dwie poprzednie edycje Pyrkonu. Osobiście polecam Pyrę, raz dwa trzy - kto zgadnie co Sabate zamierza cosplayować w tym roku?

2. Jeśli moglibyście przenieść się do jednego anime, to które byście wybrali?
O mój boziu... tyle perspektyw! Najlepiej do takiego, w którym miałabym jakieś moce, skrzydła... Albo wylądować w jakimś josei'u u boku dobrego bisha... Nie pogardzę bycia złym charakterem.

3. Jaka jest wasza największa zaleta?
Egoizm <3
No co? Miała być zaleta - też was kocham.

4. Czego się boicie?
Przez traumę z dzieciństwa, z udziałem w roli głównej starej piguły, nabawiłam się aichmofobii.

5. Ulubiony gatunek filmów?
Lubię filmy z sensem. Od psychologicznych horrorów do dobrych tragedii, okruchów życia. Nie przepadam za romansidłami, które jak nie patrzeć zawsze kończą się tak samo, strasznie przewidywalne.

6. Ulubiony autor książek?
Ciężko wybrać, zbyt dużo czytam. Cassandra Clare Dan Brown, Chmielewska, Masterton, Fitzpatrick... trochę ich będzie.

7. Rodzaj muzyki której słuchacie to... ?
Cóż, mam eklektyczny gust jeśli chodzi o muzykę. Od ostrego rocku i punka, przez J-rock do nawet klasyki.

8. Co was motywuje do pracy?
Fakt, że skoro innym się nie chce to mam ich gdzieś, sama zrobię to lepiej bez zbędnego bzyczenia mi nad głową.

9. Wasze największe marzenie to...?
Chcę zostać policjantem.

10. Ulubione zwierzę.
Skoro mam psa to pies.

11. Ulubiony kolor.
Głęboka ciemna czerwień.


Cóż, niestety tu zabawa się kończy, Wiem, że powinnam nominować dalej aż 11 blogów, niestety wszystkie, które czytam otrzymały już takową nominację, niektóre nawet kilkakrotnie.
Wybaczcie, że łamię zasady - tak jest lepiej.

28 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    Brown? Fitzpatrick? Rock? Pies? Jesteś moją bratnią duszą? :D chociaż nie przepadam za Cassie...
    Jakiego masz psiaka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pręgowana Akita, suczka
    No to do zobaczenia na Woodzie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fitzpatrick, też ją kocha <3
    Btw nie ma za co, należy ci się!
    Ej ja też była na Japaniconie ;-;
    I na Pyrkon też się wybieram ><
    Odnajdę cię tam gdzieś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Graham Masterton ♥
    Widzę, że lubisz czytać horrory. Zacnie.
    Mam pytanie... znasz Stephena Kinga? Czytałaś jego książki? Jak nie, to także polecam tegoż pisarza. Również jest rewelacyjny ~

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy na jakiś następny odcinek można liczyć pytam cichutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mam napisane trzy następne rozdziały Straconego. Ale nie podobają mi się, coś jest cholernie nie tak i nie wrzucę tego szajsu. Przepraszam, będziecie jeszcze musieli trochę poczekać, dopóki nie poprawię 25 rozdziału.

      P.S. Za tą mućkę masz u mnie wielkiego plusa ^o^

      Usuń
  6. Dzięki moja własna produkcja:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paskudnie ciężko chyba te rozdział jest poprawić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gatka szmatka, a kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre pytanie, dołączę się. Kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Również chciałabym wiedzieć -.-
    możesz dać mi jakiś mały znak życia...? Proszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie zaczynam się martwić czy coś cię przypadkiem nie dopadło

    OdpowiedzUsuń
  12. No i chyba trzeba się obejść ze smakiem:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. nominacja nominacją, ale rozdział to byś dała, co?! ;(
    my tu tęsknimy...
    Jako osoba czytająca Twoje opowiadanie w chwili, gdy obok w TV leciał ,,Szpital" na TVN, mówię wprost: DAWAJ NAM NASZEGO DOKTORA ERYKA!!!
    Ładnie proszę... ;(
    Kobito niedobra, ja dostaję depresji i zwijam się z zazdrości, gdy czytam Twoje opowiadania. Piszesz bosko (KOCHAM TWOJE ONE-SHOTY), ale zdecydowanie za rzadko!!!!! Talent masz? MASZ! Tylko pozazdrościć. Pisz, kobito, zdolna jesteś! -.-
    Rozumiem, że możesz mieć jakieś problemy... ale wystarczy nas o tym poinformować, abyśmy się nie martwiły :(
    Weny i zdrówka...

    OdpowiedzUsuń
  14. błagaam napisz coś ;_;

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    buu, buu droga autorko, już tak dawno nic nie dodałaś, a ja tęsknię za tym opowiadaniem, jestem ciekawa co dalej spotka naszego bohatera...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram wyjące błagania, pisałaś że jakieś rozdziały leżą w poprawie no napisz coś w końcu bo już nie wiem co mamy zrobić byś coś napisała:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Autorko, zapewne słyszałaś o zmianie polityki Bloggera? Od 23. marca ma nastąpić zmiana. Nie wiem, czy Twój blog stanie się prywatny, zatem na wszelki wypadek dodaję mój adres e-mail, abyś mogła mnie zaprosić (bardzo lubię tę historię i chcę ją czytać dalej):
    sarabeth.debeth.denis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja też chętnie się zaproszę
    nie.powiem.nic.nikomu@gmail.com
    bardzo proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ją też tęsknię ;-;
    Tak długo nie było rozrozdziału i nie dawalas znaku życia.
    Czyżby twój błogosławiona został porzucony?!
    Błagam nie rób nam tego!
    Wracaj, bo straszenie tęsknię ;-;


    A i oczywiście mój email - juliakozera33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co tak długo ja się pytam? T.T Już się psychicznie wykańczam w oczekiwaniu na nowy rozdzał, a Ciebie jak nie było, tak nie ma... Ładnie to tak nas zostawiać? Tak czy inaczej dużo weny. No, i mój mail deichan81@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy rozdział? ��
    sabaku996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie opuszczaj nas proszee!!
    sakuura.chaan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie mogę się już dopraszać, teraz zaczynam się martwić, że życie Ci się skopało????

    OdpowiedzUsuń
  24. Zycze duzo weny ^^
    julka.9966@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. proszęodpowiedz ;_; reosven@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam się i o zdrówko pytam się, kiedy będzie rozdział droga autorko?

    Podaje także swój e-mail Deana13@blog.lt

    OdpowiedzUsuń