czwartek, 5 maja 2016

Cięcie!

Ciach!


Spokojnie, nie zamierzam porzucać tego bloga w diabły. Cięcie owszem. Ale ostro z włosami.

Wiem, że przepraszanie Was po raz setny za te długie przerwy jest już irytujące dla Was i nużące, dlatego ten post piszę uspokajająco z nadzieją dla tego bloga. Miesiąc. Po tym czasie wierzę, że ogarnę się ze wszystkimi otaczającymi mnie rzeczami do tego stopnia,  że rozdziały zaczną wychodzić regularnie. I to nie tylko Straconego. :)

W dodatku (nie chcę nic obiecywać tym pytaniem) ale ciekawi mnie, jakie opowiadania najbardziej lubicie?  Macie może ulubiony rodzaj postaci lub rzeczy, które muszą pojawić się w opowiadaniu, które Was porwie?


Oh Sabate, ogarnij się...  Minęło już prawie pół roku, a ty w tym czasie dodałaś zaledwie dwa rozdziały, dziewczyno...

6 komentarzy:

  1. Miło, że jednak dalej funkcjonujesz. Ostatnio robiłam porządek na blogu i pomyślałam, że jednak nie przestanę cię obserwować. Pomyślałam, że warto poczekać jeszcze te kilka miesięcy. I opłacało się! Bardzo dziękuję, że dałaś o sobie znać. A jaki typ najbardziej lubię...
    Dramat. Zdecydowanie dramat, z nutką tragizmu. Widzisz... Lubię smutne zakończenia, jak i szczęśliwe. Zależy od nastroju. Postacie zdecydowanie muszą być różne. We wszystkim. Każdy ma odmienny charakter, wygląd i uosobienie, a mimo wszystko są przyjaciółmi czy tam parą. Uwielbiam także fantastyczne z wątkami upadłych aniołów, czy zmiennych smoków, ale to już swoją drogą. Ogólnie... Mi wszystko odpowiada. O ile nie jest flakowate i oparte na szkole z miłostkami(bo ten temat jest już zbytnio oklepany i ogólnie taki bleh).
    Życzę powodzenia w tworzeniu! Ah i... Ścinasz włosy, mówisz? Ja jutro również ciacham swoje na typowego "chłopaka".
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cierpliwość Miku ^^

      I bądź dzielna z tą fryzjerską decyzją, ja już żałuję tak radykalnej zmiany xD

      Usuń
  2. Ogarnij się, kobieto - to mnie rozwaliło :D

    Tak w ogóle to prosiłabym o uaktualnienie mojego blogasa, bo z bloxa przeniosłam się na blogsota i mój słodki świat yaoi jest teraz tutaj -->

    slodki-swiat-yaoi.blogspot.com

    dzięki.

    fajnie, że jesteś ;)

    kunoichi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, witamy na bloggerze ^^
      Właśnie mi przypomniałaś, że powinnam ogarnać czytane przeze mnie blogi. Takie zajebiste... a poumierały już lata temu q.q

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że żyjesz ;) a serio to cieszę się, że dałaś o sobie znać, już martwiłam się, że nie wrócisz. poczekamy jeszcze trochę. wracaj do nas jak najszybciej. nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń